2.495€

Στην τιμ δεν συμπεριλαμβνονται μεταφορικ και ξοδα πινακδας

αποκτστε το εκολα με

4 Στοιχεα συντρησης




BLACK - RED



:
/: 1 / 2
: 53mmΧ59mm
: ι KEIHIN NCV24mm
:11PS/ 7750rpm
:10.7Nm/5500 rpm
:
: -
:102Kg
: 1245mm



gt135
  1024x768 | 1280x1024

 

odenas > GT135

NEO! GT135

Προσπραση στα φρνα!

Οι πρωτις στους αγνες "παζονται" στα φρνα!
Η ασφλεια στους δρμους κρνεται στα φρνα!

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Το δυναμικ design του GT135, προδεζει τον αναβτη για οδγηση επιδσεων.

Αεροδυναμικ εμπρσθια μσκα με ενσωματωμνα φλας

Μοντρνας σχεδασης γρλιες εσωτερικς ποδις

Ισχυρς διπλς προβολας επιθετικς εμφνισης ο οποος δνει ψογα με την αεροδυναμικ μσκα
Εντυπωσιακ μικτ ψηφιακ / αναλογικ κοντρ, αποτελομενο απ μα σγχρονη κονσλα με ψηφιακ οθνη πολλαπλν ενδεξεων, και αναλογικ στροφμετρο. Η πληροφρηση του αναβτη εναι πραγματικ πλρης, καθς διαθτει ηλεκτρονικ νδειξη ταχτητας κιβωτου, δεκτη ελγχου στθμης βενζνης, ολικ και μερικ χιλιομετρητ, ρολι, λυχνες φλας και φτων πορεας

Ελκυστικ ουρ αγωνιστικς σχεδασης με κομψ φανρι το οποο καταλγει σε λεπτ και καλοσχεδιασμνο οπσθιο φτερ

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Το νο GT135 προσφρει μγιστες επιδσεις, χρη στην ισχ του νου κινητρα του,
κατατσσοντς το στην κορυφ της κατηγορας. Ειδικτερα:

Ο 4χρονος SOHC κινητρας, με τροφοδοσα μσω καρμπιρατρ KEIHIN NCV 24mm, προσφρει μγιστη ισχ 11 ππων στις 7750 στροφς, προσδδοντας στο GT135 δυνατ επιτχυνση και φθονη ροπ

Διαθτει πιστνι με επικλυψη μολυβδαινου (MoS2) για μεγλη αντοχ και αξιοπιστα και χαμηλ κατανλωση καυσμου

 χει ριστη απδοση στις χαμηλς και μεσαες στροφς, ως συνπεια της μεγλης διαδρομς,
εν η μεγλη διμετρος του στροφλου αυξνει την σταθερτητα στις χαμηλς στροφς.
Διμετρος Χ Διαδρομ: 53mm Χ 59mm

Επιτυγχνεται εκολη και μεση εκκνηση μσω του μηχανισμο αυτματης αποσυμπεσης

Μακροζωα του κινητρα και τλεια λπανση μσω του μηχανισμο διπλο
φιλτραρσματος (DFLS)

 Εξασφλιση υψηλτερης συμπεσης και δναμης με ταυτχρονα καλτερη επαγωγ
θερμοκρασας, μσω της ειδικς κατασκευς του κυλνδρου In Mould Cylinder Liner (IMCL)

Κοκορκια εφοδιασμνα με ρουλεμν στο σημεο επαφς με τον εκκεντροφρο,
για ελαχιστοποηση του θορβου και μγιστη αντοχ

 Γρανζια ταχυττων με να σχεδαση για ομαλς και απαλς αλλαγς ταχυττων

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Το νο GT135 εναι ασφαλς ευλικτο και σταθερ:

Εφοδιζεται με δο εργοστασιακ δισκφρενα της NISSIN εμπρς και πσω, με διπστονες δαγκνες και το μεγαλτερο εμπρσθιο δισκφρενο στην κατηγορα του, διαμτρου
234mm, προσφροντας μεσο και προοδευτικ φρενρισμα

• Προσφρει μεση και προοδευτικ ανταπκριση αποσβνοντας αποτελεσματικ τους κραδασμος του οδοστρματος χρη στο εμπρσθιο τηλεσκοπικ πιρονι και τις πσω προοδευτικς αναρτσεις που χει επιμεληθε η KAYABA

Διαθτει διπλος πολυεδρικος προβολες που κνουν τη νχτα μρα για καλτερη
οραττητα και ασφαλ οδγηση

Το πλασιο εναι σωληνωτ δικτωμα με ενισχσεις, προσφροντας ακαμψα και
ιδιατερα υψηλ ικαντητα απορρφησης κραδασμν με στχο τη μγιστη ευελιξα και
ακρβεια στην οδγηση

Οι ζντες αλουμινου 17’’εναι απ ελαφρ χυτ κρμα

 Διαθτει αντβαρα τιμονιο για καλοζυγισμνη οδγηση

   

Χρσιμη σημεωση: Κθε χημα θα πρπει να χρησιμοποιεται με τις σχρες και τις χειρολαβς οι οποες χουν συναρμολογηθε απ το εργοστσιο και η χρση τους τυγχνουν εγκρσεων τπου.
Η χρησιμοποηση aftermarket σχαρν τροποποιον τον σχεδιασμ του οχματος


Copyright 2004 - 2011[ ..]